fredag 15 juli 2011

Tur man har en sambo med oanad expertis på det mesta. Massera, göra ansiktsbehandlingar det visste jag att hon kunde. Men att hon var en jäkel på att klippa det hade jag ingen aning om ;)

Nä men jag var så sjukt trött på mitt trassel till hår så jag stoppade frisörsaxen i näven på henne och sa klipp. Så nu har jag nyklippta toppar och lite finare hår. Tack Emma.

Imorn kommer det finbesök i form av en annan Emma. Min kära Emma som är bosatt i Oslo. Vi har gjort mycket tokigheter ihop....
Vi har gjort roadtrips i Sverige. Vi har sprungit omkring och villat bort oss till gryningen på Manhattan. Vi har kört som bilttjuvar från San Diego till Los Angeles. Vi har gamblat i Vegas. Vi har hoppat fallskärm ihop och druckit buckets i solnedgången. Vi har kastat mackor på varann och återförenats. (Okey, det var jag som kastade en baguett i väggen i stridens hetta). Vi har tagit oss igenom ups and down och stöttat varandra.

Dessa två Emmor har en särskilt plats i mitt hjärta. Är så glad att jag har fina vänner som ni.
<3

Imorn kommer även mammsen och Håkan. Så det blir fullt hus. Grillning, utgång och Liseberg i helgen. Helt klart kommer den bli händelserik. Ska bara klara av några timmars jobb imorn innan jag kastar in handduken och tar helg!

Emma och jag midsommar -11

Emma och jag midsommar-10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar