onsdag 13 juli 2011

Här kommer lite bilder från i måndags då Emmas kompis Sanna från trollhättan var på besök.
En mycket trevlig måndag med andra ord. Även en mycket välbehövlig och ledig sådan.





Vi tog spårvagnen ut till Saltholmen, efter det åkte vi till Slottsparken och åt en gigantisk glass. Därefter rullade vi hem och piffade lite och tog en sväng på stan. Ett glas vin på det på alltid så trevliga SoHo som så småningom resulterade i att vi gick vidare till nästa ställe..(mersmak!) Tror jag har hittat mitt nya favorithak i stan. Tranquilo ett brasiliansk-mexikansk inspirerat ställe. Bara älskar alla färglada detaljer, musiken, maten och drinkarna.
Tro det eller ej men jag åt min första hamburgare på 14 år!
Det var jag ju tvungen att fira med en urgod batida. Man fick nämligen välja frukter själv och mango-passionsfrukt var en helt oslagbar kombination! Tyvärr lyckades inte Emma o Sanna riktigt lika bra med sina... :)

Hur som helst, efter en som ni kan se ganska onyttig måndag (dock var den som balsam för själen) så blev det ett rätt hårt pass på gymmet idag. Kände att det kanske inte var mitt smartaste drag då armarna var minst sagt lite lätt darriga idag på jobbet. Haha.

Nu blir det dusch och sovdags. Ska försöka kravla mig upp ur sängen i tid imorn så man hinner ett gympass innan jobbet. Bra start på dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar