tisdag 22 november 2011

Helgen har varit en såndär helg som är som balsam för själen, laddning av batterierna, må bra-känslor i massor... Ja ni förstår. En helg som startade med några timmars jobb för att sedan övergå till mysig middag med rödvin, bio och sen kunde vi bara inte låta bli att slå klackarna i taket och vara ute till morgonkröken.. I söndags skruvade vi upp julstämningen på hög nivå. Julmsik, saffransbulle-bak och julmust till detta. Trots ca tio plusgrader och strålande solsken.

Veckan i övrigt känns som den sniglar sig fram.. Jag gissar att "in my mind" ligger jag redan på en solstol i gassand sol. Snart så..

Känns som man har många omtumlande beslut framför sig just nu. Lite virrig i skallen. Känns som man ska besluta hela sin framtid här och nu. Dock är ju den enda som sätter ribban jag själv och ibland önskar jag att jag kunde sänka den lite.

Har hur som helst haft en såndär dag idag då tiden har gått och jag har inte fått ett skit gjort.. Men men ibland behöver man softa lite. Imorn ska jag väl få tummen ur och pallra mig iväg på ett Body Pump-pass efter jobbet vilket brukar resultera i ca tre dagars invaliditet. Då känner man att man lever och det gillar jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar